حضور هلدینگ تادیکو در بیست ودومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور در اصفهان

حضور هلدینگ تادیکو در بیست ودومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور در اصفهان

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی عصر شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ با حضور مسئولان و فعالان این بخش در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان گشایش یافت.

به گزارش تادیکو:

این نمایشگاه با حضور ۱۹۰ شرکت‌کننده از استان‌های مختلف کشور و نمایندگان شرکت‌های بین‌المللی در ۱۳۵ غرفه به مدت چهار روز برگزار می‌شود و قرار است تا ۲۰ شهریور جدیدترین نوآوری‌ها و فناوری‌های مرتبط با صنعت دام و طیور در آن به علاقه‌مندان و فعالان صنعت دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و فراورده های لبنی صادراتی معرفی شوند. حضور پررنگ شرکت های دانش بنیان و برگزاری بیش از ۱۲ نشست تخصصی و حضور بازدید کنندگان از کشورهای مختلف از ویژگی های بارز این نمایشگاه است.
شرکت سرمایه گذاری کشت و دام و صنایع لبنی تامین با همراهی شرکت های تابعه خود (کشت و دام فکا، گلدشت نمونه اصفهان و ملارد شیر) در این نمایشگاه حضور پررنگی را به ثبت رسانده و هر روزه پذیرای تجار و فعالانی از کشورهای مختلف در عرصه کشاورزی و دامپروری است.

دکتر محسن محمدی مدیرعامل هلدینگ تادیکو ضمن برشمردن دستاوردهای مثبت این هلدینگ در زمینه کشاورزی و دامپروری از پذیرش این هلدینگ در بورس اوراق بهادار خبر داد و ابراز امیدواری کرد با حمایت های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) به عنوان نهاد متولی، روند احداث و توسعه واحد های دامپروری در مناطق محروم و مستعد، افزایش اشتغال و به تبع آن تولید شیرخام، صنایع لبنی و گوشت شتاب فزاینده ای خواهد گرفت.

رشد 580 درصدی تولید محصولات لبنی، رشد 63 درصدی تولید گوشت قرمز، رشد 260 درصدی تولید محصولات کشاورزی در حوزه خوراک دام، رشد 22 درصدی تولید شیر خام در کنار رشد 400 درصدی پروژه های توسعه ای در مدت دو سال، هلدینگ تادیکو را به عنوان یکی از شرکت های سرمایه گذاری اثرگذار در بخش کشاورزی و دامپروری تبدیل کرده است.

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *