حضور شرکت زاگشیر در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته( ایران آگروفود۲۰۲۴)

حضور شرکت زاگشیر در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته( ایران آگروفود۲۰۲۴)

شرکت زاگشیر از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ کشت و دام و صنایع لبنی تامین( تادیکو) حضوری پر رنگ و متفاوتی را در آغازین روز سی ویکمین نمایشگاه بین المللی اگروفود تجربه نمود.

به گزارش روابط عمومی تادیکو:

شرکت دامون زاگرس بروجرد(زاگشیر) در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته( ایران آگروفود۲۰۲۴) حضور یافت. علاقمندان جهت بازدید می توانند از تاریخ 19 لغایت 22 خرداد ماه از غرفه زاگشیر واقع در سالن 6 غرفه 20-21 نمایشگاه بین المللی تهران بازدید نمایند.

لازم به ذکر است این شرکت در فاز نخست، تولید انواع شیرخشک صنعتی، خامه و پودر پرمیت را در دستور کار داشته و در فاز دوم تولید محصولاتی همچون لاکتوز خوراکی و دارویی، شیرخشک گرانول پرچرب(کامل) و … را در برنامه عملیاتی کوتاه مدت خود دارد. کیفیت بالای محصولات این شرکت، زاگشیر را به نقطه ای رسانده که با برنامه ریزی صحیح و اصولی در صدد تنوع بخشیدن به محصولات خود، متناسب با بازارهای جهانی و با بالاترین سطح کیفیت می باشد.

این شرکت در آینده ای نزدیک با تکمیل فازهای تولید خود به نماد پالایش شیر ایران تبدیل خواهد شد.

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *