بازدید مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری کشت و دام و صنایع لبنی تامین از شرکت گلدشت نمونه اصفهان

بازدید مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری کشت و دام و صنایع لبنی تامین از شرکت گلدشت نمونه اصفهان

محسن محمدی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری کشت و دام و صنایع لبنی تامین به همراه معاونین و مدیران این شرکت، صبح امروز مورخ دوم تیر ماه، از شرکت کشت و دام شرکت گلدشت نمونه اصفهان بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی تادیکو:

دکتر محمدی در جریان این بازدید، ضمن ارزیابی آخرین وضعیت شرکت، به بررسی روند واحدهای توسعه ای واقع در شهرستان های دلفان، درگزین و شیروان پرداخت و مدیر عامل شرکت گلدشت نمونه اصفهان و معاونین و مدیران مربوطه گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته و روند اجرایی پروژه ها ارائه نمودند.
علیرضا آقاطهرانی مدیر عامل شرکت گلدشت نمونه اصفهان در این بازدید از تکمیل اجرای مخزن آب و همچنین بهره برداری از فاز اول کارخانه خوراک سازی درگزین خبر داد و اشاره نمود این مهم منجر به صرفه جویی بسیار بالا در هزینه ها شده است. وی افزود به منظور رعایت حداکثری الزامات محیط زیستی، پکیچ تصفیه خانه واحد های دلفان و درگزین نیز خریداری و در حال نصب می باشد.
دکتر محمدی در این بازدید ضمن ابراز رضایت از عملکرد کلی مجموعه، بر نظارت جدی و کیفیت و سرعت بخشی به پیشرفت واحدهای توسعه ای و خصوصاً موضوع آموزش و ارتقاء نیروهای انسانی شاغل در آن ها تاکید نمود.

لازم به ذکر است شرکت سرمایه گذاری کشت و دام و صنایع لبنی تامین تنها هلدینگ در سطح کشور می باشد که دارای پروژه های توسعه ای و ایجادی است.

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *