آگهی مزایده عمومی فروش املاک مازاد اراضی 5 هکتاری

آگهی مزایده عمومی فروش املاک مازاد اراضی 5 هکتاری

شرکت سرمایه گذاری کشت و دام و صنایع لبنی تأمین(سهامی عام)، یکی از شرکت های تابعه شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی در نظر دارد املاک مازاد خود را به صورت قطعه بندی یا یکجا و از طریق مزایده عمومی با وضعیت موجود بفروش برساند.

به گزارش تادیکو:

علاقه مندان به شرکت در مزایده می توانند از تاریخ نشر آگهی با مراجعه به سایت شرکت به آدرس TAHDICO.COM ، اسناد مزایده را دریافت نموده و ضمن مطالعه ضوابط و رعایت مقررات مربوطه، پیشنهاد قیمت خود را همراه با اوراق تکمیل شده در پاکت های دربسته همه روزه به جز روزهای پنجشنبه و جمعه  از ساعت 8:00 صبح لغایت 16:30 عصر تاپایان روز چهارشنبه مورخ 10/05/1403 به نشانی تهران، سعادت آباد،خیابان علامه طباطبایی جنوبی، خیابان شهید حق طلب غربی، پلاک 47  تحویل واحد حراست هلدینگ تادیکو داده شده و رسید دریافت نمایند.
همچنین متقاضیان می توانند به منظور هماهنگی لازم جهت بازدید یا هرگونه سوال در زمینه املاک موضوع مزایده با شماره تلفن 0912-2706255  آقای داورزنی تماس حاصل نمایند.

پاکت الف) وجه تضمین شرکت در مزایده به مبلغ  5 درصد از قیمت پایه برای هر قطعه از زمین های مورد نظر به صورت ضمانت نامه بانکی معتبر و یا سایر موسسات زیر نظر بانک مرکزی و یا فیش واریز وجه نقد به حساب جاری شبا شماره   680130100000000283562894 IRکارفرما نزد بانک رفاه کارگران  بنام شرکت سرمایه گذاری کشت و دام و صنایع لبنی تأمین ارائه گردد.

پاکت ب) شامل اسناد و مدارک مورد درخواست به شرح ذیل:

  • مدارک شناسایی متقاضی (برای اشخاص حقیقی کپی صفحه اول شناسنامه، در صورت داشتن توضیح کپی صفحه آخر و کپی کارت ملی و برای اشخاص حقوقی میبایست علاوه بر کپی اساسنامه شرکت و آخرین آگهی روزنامه رسمی، مدارکشناسایی اعضای هیأت مدیره و تصویر آگهی تأسیس و اساسنامه را نیز ارسال نمایند)
    پیش نویس امضاء و مهر شده مبایعه نامه  

پاکت ج) فرم تکمیل و امضاء و مهر شده  پیشنهاد قیمت.

در صورت وجود متقاضی خرید برای خرید یکجای همه قطعات ، اولویت با ایشان خواهد بود.

شرکت سرمایه گذاری کشت و دام و صنایع لبنی تأمین در رد یا قبول تمامی پیشنهادها مختار می باشد.

دانلود پاکت الف

دانلود پاکت ب

دانلود پاکت ج

Leave A Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *