پیام مدیرعامل

عرض سلام و خدا قوت و خسته نباشید خدمت همه مدیران، همکاران، کارکنان و پرسنل زحمت کش و خدوم هلدینگ سرمایه گذاری کشت و دام و صنایع لبنی تامین و شرکتهای تابعه.
از منظر تأثیر صنعت دامپروری در اقتصاد کشور، سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص ملی کشور، حدود 8 درصد است که از این میزان حدود ۳۰ درصد، یعنی حدود 2.4 درصد از کیک اقتصادی کشور، مربوط به دامپروری و دامداری است.
بررسی ها نشان می دهد متوسط قدرت خرید خانوارها از سال 1380 تا نیمه اول سال 1400 بیش از 50 درصد کاهش داشته است و این مهم موجب گردیده سهم مصرف لبنیات و پروتئین هم روند کاهشی داشته باشد.
طبق گزارش FAO، سرانه مصرف شیر و لبنیات برای هر فرد باید ۲۰۰ کیلوگرم در سال باشد. بر اساس آخرین آمارهای وزارت بهداشت سرانه سالانه مصرف لبنیات در کشورمان نزدیک به 70 کیلوگرم است.
از سوی دیگر با توجه به اینکه خوراک دام به عنوان مواد اولیه صنعت دامپروری از نهاده های کشاورزی تأمین میگردد، صنعت کشاورزی را میتوان حلقه پیشین این صنعت قلمداد کرد. فلذا توسعه و تکمیل زنجیره ارزش، نوآوری و استفاده حداکثری از توانمندی ها و ظرفیت ها، جذب مشارکتهای داخلی و خارجی و خروج از بنگاه داری برنامه شرکت سرمایه گذاری کشت ودام و صنایع لبنی تأمین تا پایان سال 1405 خواهد بود تا تولید 1،000،000 تن شیر در انتهای سال 1405 محقق گردد.
About-me-Single-image

گزارش عملکرد هلدینگ در سال 1402

-22221سالانه (1)

گزارش عملکرد هلدینگ در سال 1401

دستاورد های هلدینگ